Μία και μοναδική λύση για το «Σινέ Φαντάζιο»: να περάσει στον Δήμο, να αποκατασταθεί και να λειτουργήσει ως χώρος πολιτισμού│Δελτίο Τύπου

Στις προθέσεις της δημοτικής αρχής να γίνει το παλιό θερινό σινεμά «Φαντάζιο» δημοτικό πάρκινγκ, όπως περιχαρής ανακοίνωσε στον Ρ/Σ «Κανάλι Ένα 90,4» ο πρόεδρος της Α’ Δημοτικής Κοινότητας, Νικήτας Γκόλφης, απάντησε ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Πειραιάς για Όλους», Νίκος Μπελαβίλας με ανάρτηση του στα social media:   

Χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό ο Δήμος Πειραιά απέναντι στο real estate │Ενημερωτικό Σημείωμα για συνεδριάσεις Δημοτικού Συμβουλίου 16.11.22

Το Τεχνικό Πρόγραμμα και ο Προϋπολογισμός του Δήμου Πειραιά για το 2023 ήταν τα βασικά θέματα που συζητήθηκαν σε δύο συνεχόμενες υβριδικές συνεδριάσεις το Δημοτικού Συμβουλίου, την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου.

Η Τρούμπα σε συνθήκη επιθετικής ηχορύπανσης │ Έρευνα του ΕΜΠ

Μία σε βάθος έρευνα από το Εργαστήριο Αστικού Περιβάλλοντος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στην περιοχή της Τρούμπας στον Πειραιά έρχεται να θορυβήσει όσους και όσες μέχρι τώρα έκλειναν τα αυτιά τους σε παράπονα και επώνυμες καταγγελίες.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Δραματικές και επικίνδυνες παραβιάσεις του πρωτοκόλλου ασφαλείας στους σταθμούς της Γραμμής 3 της Αττικό Μετρό

To Μετρό κατευθυνόταν με εκατοντάδες επιβάτες προς Πειραιά το βράδυ της 17 Νοεμβρίου. Στον σταθμό Ελαιώνα σταματάει για ένα δεκάλεπτο. Η ανακοίνωση λέει «μικρή καθυστέρηση». Στον σταθμό Αγία Βαρβάρα άλλο ένα δεκάλεπτο. Πάλι «μικρή καθυστέρηση». Στον σταθμό Μανιάτικα το μεγάφωνο καλεί τους επιβάτες να κατέβουν από τον συρμό, να ανέβουν την τεράστια σκάλα και να περάσουν στην αποβάθρα της αντίθετης κατεύθυνσης για να πάνε στον Πειραιά και στο Δημοτικό Θέατρο. Οι κυλιόμενες λειτουργούν στην αντίθετη φορά από την κίνηση των επιβατών. Οι ηλεκτρονικές πινακίδες έχουν χαλάσει και δεν δείχνουν ούτε χρόνους, ούτε προορισμούς. Είναι καθαρό χωρίς να ανακοινώνεται ότι υπάρχει κάποια σοβαρή βλάβη ανάμεσα Μανιάτικα-Δημοτικό Θέατρο. Το πλήθος ανεβοκατεβαίνει τις σκάλες τρέχοντας και περιμένει. Σε δέκα λεπτά νέα ανακοίνωση για να μετακινηθεί ο κόσμος πίσω στην άλλη αποβάθρα. Αυτό το μαρτύριο συνεχίζεται άλλες δύο φορές με αλλόφρονες επιβάτες οι οποίοι φωνάζουν και διαμαρτύρονται τρέχοντας από τη μία πλευρά στην άλλη. Στην τελευταία αυτή φάση του θρίλερ αρχίζει να χτυπάει δαιμονισμένα και ο συναγερμός στα τούνελ με τον κόκκινο προβολέα δίπλα στις κυλιόμενες σκάλες του να αναβοσβήνει.  Εκείνη τη στιγμή ο κόσμος θα έπρεπε να εγκαταλείψει τον σταθμό. Καμία ανακοίνωση, κανένας υπεύθυνος να δώσει οδηγίες. Έξαλλοι επιβάτες πηγαίνουν στο γυάλινο κουβούκλιο με τον υπεύθυνο του σταθμού. Δεν υπάρχει ψυχή. Τα γραφεία του σταθμού κλειστά και σκοτεινά. Ο σταθμός Μανιάτικα είναι εκτός ελέγχου. Στις 9.30, μετά από 45 λεπτά ταινίας τρόμου εμφανίζεται ένας συρμός προς Δημοτικό Θέατρο ενώ τότε εμφανίζεται και ένας κάθιδρος έντρομος σταθμάρχης που εξηγεί ότι είναι μόνος του σε όλο το συγκρότημα του σταθμού. Στον μεγάλο τερματικό σταθμό του Δημοτικού Θεάτρου, επίσης στο σταθμαρχείο βρίσκεται μόνο ένας υπάλληλος. Στις ερωτήσεις των επιβατών η απάντηση είναι ότι οι σταθμοί λειτουργούν με έναν (!!!) μόνο υπάλληλο υπεύθυνο για τα τραίνα, για τις σκάλες, τις εισόδους.  Αυτός σε περίπτωση κινδύνου ή ατυχήματος θα πρέπει να δώσει τις πρώτες βοήθειες ή να κάνει τον πυροσβέστη. Αν του συμβεί κάτι, ο σταθμός καταρρέει με εκατοντάδες ανθρώπους στα τούνελ.

Γνωρίζαμε ότι το πανηγύρι των εγκαινίων του Μετρό Πειραιά έγινε χωρίς συρμούς με αποτέλεσμα τη δυσλειτουργία της γραμμής, τα αραιά δρομολόγια, τον συνωστισμό τις καθυστερήσεις. Δεν γνωρίζαμε ότι η επικίνδυνη αυτή πολιτική διοίκηση ξεκίνησε τη λειτουργία του Μετρό χωρίς να προσλάβει το απαραίτητο πρόσθετο προσωπικό για τους νέους σταθμούς, για τους επιπλέον 130.000 επιβάτες. Η λειτουργία των τριών σταθμών του Πειραιά με έναν σταθμάρχη μόνο του στη βραδινή βάρδια είναι απαράδεκτη. Οι σταθμοί χθες βράδυ έπρεπε να κλείσουν κατά τη διάρκεια της βλάβης προκειμένου να προστατευθεί ο κόσμος. Όμως τότε θα αποκαλυπτόταν η γύμνια του συστήματος που εγκαινιάστηκε από την κυβέρνηση χωρίς να είναι σε θέση να λειτουργήσει, χωρίς συρμούς, χωρίς προσωπικό, χωρίς την τήρηση του βασικού πρωτοκόλλου ασφαλείας. Η Αττικό Μετρό προτίμησε να τους κρατήσει ανοικτούς για να αποφύγει τη δυσφήμηση βάζοντας σε κίνδυνο τους επιβάτες των επάλληλων δρομολογίων προς Πειραιά και προς αεροδρόμιο.

Ιδιαίτερα ανήσυχοι, με δεκάδες καταγγελίες στη διάθεση μας από τη χθεσινή κατάσταση, καλούμε τους δημάρχους Πειραιά και Νίκαιας-Ρέντη, τους βουλευτές της Α’ και Β’ Πειραιά να απαιτήσουν επειγόντως άμεση ενημέρωση και απαντήσεις για το αδιανόητο επιχειρησιακό κενό λειτουργίας, για την πλήρη παραβίαση των πρωτοκόλλων ασφαλείας της Γραμμής 3 στους πειραιώτικους σταθμούς τις βραδινές ώρες. Να διεκδικήσουν την άμεση στελέχωσή τους με έμπειρο προσωπικό και να ζητήσουν ευθύνες για την τραγική διαχείριση της βλάβης το βράδυ 17 Νοεμβρίου από τις 8.45 μ.μ. ως τις 9.30 μ.μ. στο Μετρό προς Πειραιά. Καλούμε τους εργαζόμενους της «Αττικό Μετρό» να πράξουν το αυτονόητο, να αρνηθούν τη συμμετοχή σε μία λειτουργία υψηλού ρίσκου για ανθρώπινες ζωές, γνωρίζοντας μάλιστα ότι τα πολιτικά αφεντικά τους θα στείλουν εκείνους στα δικαστήρια αν συμβεί οτιδήποτε κακό.   

Η ανάπλαση της πλατείας Κοραή και οι παραλείψεις της Δημοτικής Αρχής

Η πρόταση για την ανάπλαση της πλατείας Κοραή και η παρουσίαση της σχετικής μελέτης από τον Διευθυντή του Αναπτυξιακού Οργανισμού Αχιλλέα Κουτσοδόντη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Α.Ο Ηλία Σαλπέα, στο Συμβούλιο της Β’ Δημοτικής Κοινότητας, άνοιξε μία μεγάλη συζήτηση μεταξύ των μελών του στη συνεδρίαση της Πέμπτης 10-11-2022.  

Στη συνεδρίαση από την πλευρά του «Πειραιάς για Όλους» -εκτός από τον κοινοτικό σύμβουλό μας Αγαπητό Αγαπητάκη- συμμετείχαν ο επικεφαλής της παράταξης Νίκος Μπελαβίλας και η δημοτική σύμβουλος Βάνα Μελά.

Στιγμιότυπα από τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου_02.11.2022│Ενημερωτικό Σημείωμα

Σε εξαιρετικά σημαντικά ζητήματα για την πόλη μας εστίασε ο επικεφαλής της δημοτικής μας παράταξης «Πειραιάς για Όλους» στη συζήτηση των προ ημερησίας διάταξης θεμάτων κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου (02.11.2022).  

Απρέπειες, παραδοχές, αναρμοδιότητες, ντεσιμπέλ και φαινόμενα κανιβαλικής χρήσης στη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου 12.10.2022 │Ενημερωτικό Σημείωμα

Την αποφασιστικότητα της να συμβάλλει για να επιστρέψει η νομιμότητα και η ισονομία στην Τρούμπα διατύπωσε με όλους τους τόνους η παράταξή μας «Πειραιάς για Όλους», στη διάρκεια της τελευταίας συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου (12.10.2022), ενώ παράλληλα επέμεινε να ελεγχθούν τα φαινόμενα υπανάπτυξης, τα μπαρ-κανίβαλοι που επιδοτούνται γενναία από τον Δήμο Πειραιά, όπως φάνηκε από την κλιμάκωση των τελών της Οικονομικής Επιτροπής.

Στο Πάρκο της Αργυρόκαστρου κατέρρευσε ο πολιτικός πολιτισμός

Χαιρόμαστε ειλικρινά που προχωρούν με γοργούς ρυθμούς οι εργασίες ανακαίνισης του Πάρκου της οδού Αργυροκάστρου στα σύνορα Πειραιά και Νίκαιας, σύμφωνα με δηλώσεις του δημάρχου, Γιάννη Μώραλη και των αντιδημάρχων, Δημήτρη Καρύδη και Δημήτρη Αράπη.

Χαιρόμαστε που δημιουργείται ένα πρότυπο πάρκο ΑμεΑ. Ένας χώρος πρασίνου, άθλησης και αναψυχής εύκολα προσβάσιμος και ανοιχτός σε όλες και όλους. Ένας χώρος για τον οποίο επί χρόνια η παράταξη μας επέμενε να αξιοποιηθεί προς την κατεύθυνση αυτή. Μετά από έγγραφες και προφορικές παρεμβάσεις του επικεφαλής του «Πειραιάς για Όλους» Νίκου Μπελαβίλα και των δημοτικών συμβούλων Παναγιώτη Βουτυράκου και Δημήτρη Γκερλέ, το έργο εντάχθηκε για πρώτη φορά στο Τεχνικό Πρόγραμμα και τον Προϋπολογισμό του Δήμου Πειραιά το 2021.

Άλλη μια νέα σχολική χρονιά με συσσωρευμένα προβλήματα

Μια νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με ευχές από την πολιτεία και τους εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης προς μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς αλλά και υποσχέσεις για σύγχρονο σχολείο με ίσες ευκαιρίες χωρίς αποκλεισμούς και επένδυση στη γνώση.

Πασαλιμάνι: Τραπεζοκαθίσματα σε πλήρη ανάπτυξη, δημόσιος χώρος σε ασφυκτική σύμπτυξη και άνθρωποι σε απόγνωση

Μπήκαμε σε ένα φθινόπωρο χωρίς μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης λόγω Covid-19. Δεν γνωρίζουμε, αλλά ελπίζουμε ότι ανήκουν πια στο παρελθόν. Συναντιόμαστε και αγκαλιαζόμαστε χωρίς υγειονομικές ενοχές. Και στις καφετέριες πηγαίνουμε χωρίς να απαιτείται να μετράμε αποστάσεις ανάμεσα στα τραπέζια ή αριθμό ατόμων σε κάθε τραπέζι. Και κάπως έτσι χαιρόμαστε την «κανονικότητα» που μας επιστρέφεται με δόσεις.

Συνεδριάσεις Δημοτικού Συμβουλίου 27.07.2022│Ενημερωτικό Σημείωμα

Σε δύο συνεχόμενες συνεδριάσεις κλήθηκαν να συμμετέχουν τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου την Τετάρτη 27 Ιουλίου 2022 με θέματα πολύ σημαντικά, καθώς μόνο η πρώτη αφορούσε στην Έκθεση Πεπραγμένων του Δήμου Πειραιά έτους 2021 και στην Έκθεση Πεπραγμένων της Οικονομικής Επιτροπής έτους 2021.

Νέο master plan Cosco/ΟΛΠ: Μία νέα κινεζική πόλη 770.000 τμ με εξαώροφα κτίρια στη θαλάσσια όψη του Πειραιά από το Παλατάκι έως το Πέραμα και άλλο ένα ναυπηγείο στην καρδιά της θάλασσας της Ναυμαχίας της Σαλαμίνας

Όταν το Συμβούλιο της Επικρατείας προσγείωσε τους κυβερνητικούς «Αρίστους» στην πραγματικότητα, αυτοί αποφάσισαν να αλλάξουν την πραγματικότητα αντί τα επικίνδυνα λιμενικά έργα που δρομολογεί η ΟΛΠ Α.Ε. Ανεξέλεγκτη πλέον, η ΟΛΠ/Cosco επικυρώνει μέσω ενός θεσμικού πραξικοπήματος εναντίον του Συμβουλίου της Επικρατείας τη νέα πραγματικότητα. Εκτός από τα της γνωστής επέκτασης της κρουαζιέρας στο Παλατάκι και τα γιγαντιαία terminal στο Ικόνιο, δόθηκε η άδεια για να ξεφυτρώσει μία νέα κινεζική πόλη 770.000 τμ με καινούργια εξαώροφα κτίρια πίσω από τις περιφράξεις της Cosco, στη θαλάσσια όψη του Πειραιά από το Παλατάκι έως το Πέραμα και άλλο ένα ναυπηγείο στην καρδιά του ιστορικού τόπου της Ναυμαχίας της Σαλαμίνας, στην Ψυττάλεια.

Subscribe to this RSS feed

Το βιογραφικό του Νίκου Μπελαβίλα

Video Gallery

Πειραιάς για Όλους: Δραγάτση 12 - Πλατεία Κοραή | Δημαρχείο Πειραιά 4ος όροφος│Γραφείο 8 | τηλ: 2132022353 & 2132022252
Στέκι του Λιμανιού της Αγωνίας Πραξιτέλους 78 & Ελ. Βενιζέλου